Қызметтер үшін төлем тек компанияның шотына төленеді. Сізге ыңғайлы болу үшін біз Kaspi RED / CREDIT /БӨЛІП ТӨЛЕУДІ іске қостық 😎

Басты бет / Жарияланымдар / Тергеп-тексеру нәтижелерінің актілеріне және заңнаманың бұзылуын жою туралы нұсқамаға шағым жасау

Тергеп-тексеру нәтижелерінің актілеріне және заңнаманың бұзылуын жою туралы нұсқамаға шағым жасау

АMANAT партиясы және Заң және Құқық адвокаттық кеңсесінің серіктестігі аясында елге тегін заң көмегі көрсетілді

Тергеп-тексеру нәтижелерінің актілеріне және заңнаманың бұзылуын жою туралы нұсқамаға шағым жасау

           Тергеп-тексеру нәтижелерінің актілеріне және Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнаманың бұзылуын жою туралы нұсқамаға шағым жасау мемлекеттік бақылауды жүзеге асырылады.

           Табиғи монополиялар салаларында мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру кезінде уәкілетті орган табиғи монополиялар туралы заңнаманың бұзылуын жою туралы нұсқама шығарады.

           Жалпы, осы санаттағы істер бойынша кассациялық саты 22 дауды қарады.

           Даулардың аталған санаты бойынша көрсеткіштік кейстері: АҚ талап қоюы (№ 6001-22-00-6 ап/2507, № 6001-22-00-6 ап/2652) болып табылады.

           Жергілікті соттар талап қоюдан бас тарта отырып, тексеру нәтижелері туралы акт қолданыстағы заңнамаға сәйкес табиғи монополияларды реттеу жөніндегі аумақтық органның өкілеттіктері шегінде қабылданды және оның күшін жою үшін құқықтық негіздер жоқ деген қорытындыға келді.

           ЖС ӘІЖСА тексеру актісінің құқықтық салдары болмайтындығына байланысты бәрінің негізді түрде күшін жойып, талап қоюды қайтарды, өйткені КК-нің 156-бабына сәйкес бұл тексеру әкімшілік актімен аяқталуы тиіс болатын.

           Бұл істе мұндай акт жоқ. АҚ-ның талап қоюы бойынша (№ 6001-23-00-6 ап/1624) жергілікті соттар нұсқаманың күшін жою жөніндегі талаптарды қанағаттандыра отырып, талап қоюшы Техникалық шарттардың үлгілік нысанын сақтады, бірақ бұл ретте «Жобада көздеу» бөлімімен толықтырылды деген қорытындыға келді, сондай ақ Табиғи монополияларды реттеу жөніндегі аумақтық орган КК-нің 81 бабында көзделген техникалық талаптарға талдау жүргізбеді және нәтижелері бойынша актіден басқа заңнаманы бұзу белгілерінің бар екендігін растайтын өзге құжат сотқа ұсынылмады.

           ЖС ӘІЖСА шешімнің күшін жоя отырып, техникалық шарттардың үлгілік нысаны әзірлеушілер органы белгілеген тұтынушыларды газбен жабдықтау саласына қосу жөніндегі талаптардың толық тізбесін қамтитынын анықтады.

Әкімшілік істерді қайтару.

        Қайтарулардың ең көп саны «талап қоюшы талап қоюды кері қайтарып алды» ӘРПК-нің 138-бабы екінші бөлігінің 6) тармақшасына, сондай ақ «іс әкімшілік сот ісін жүргізу тәртібімен қарауға жатпайды» ӘРПК нің 138-бабы екінші бөлігінің 11) тармақшасына келеді.

          Негізі (ӘРПК-нің 138-бабының екінші бөлігі бойынша)

         1) талап қоюшы істердің осы санаты үшін заңда белгіленген дауды сотқа дейін реттеу тәртібін сақтамаған және осы тәртіпті қолдану мүмкіндігі жойылмаған

       4) өтінішке қол қоюға немесе оны ұсынуға өкілеттігі жоқ адам қол қояды

        5) осы немесе басқа соттың іс жүргізуінде сол тараптар арасындағы дау бойынша іс бар

    6) талап қоюшы берілген талап қоюды кері қайтарып алды

    11) іс әкімшілік сот ісін жүргізу тәртібімен қарауға жатпайды

     15) сот өткізіп алған мерзімді қалпына келтіруден бас тартты

    17) іс осы сотта қаралмайды

      ӘРПК-нің 138-бабы екінші бөлігінің 11) тармақшасы негізінде қайтарулардың көп саны әкімшілік талап қою кезінде талап қоюшылардың жіберген қателіктерімен байланысты екенін көрсетті.

      ӘРПК-нің 5-бабының екінші бөлігіне сәйкес әкімшілік сот ісін жүргізудің міндеті болып жеке тұлғалардың бұзылған немесе даулы құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін, заңды тұлғалардың жария-құқықтық қатынастардағы құқықтары мен заңды мүдделерін тиімді қорғау және қалпына келтіру мақсатында әкімшілік істерді әділ, бейтарап және уақтылы шешу табылады.

      Жария-құқықтық қатынастар құқық субъектілері арасында қатысушылардың бірінің басқаға қатысты өзінің билік өкілеттіктерін жүргізуіне байланысты туындайтынын атап өту маңызды.

      ӘРПК-нің 138-бабының бесінші бөлігінің тәртібімен жазбаша пікірді, уәжді ұстанымды ұсынбау ақшалай өндіріп алуды қолдануға негіз болып табылуы мүмкін екендігіне және әкімшілік істі мәні бойынша қарауға кедергі келтірмейтініне назар аударған жөн.

            Нормативтік құқықтық актілер

Соттар монополияға қарсы заңнаманы қолдануға байланысты істерді қарау кезінде басшылыққа алуы тиіс негізгі нормативтік құқықтық актілер:

1) 1995 жылғы 30 тамыздағы Қазақстан Республикасының Конституциясы;

2) Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 29 қазандағы Кәсіпкерлік кодексі (КК);

3) Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 29 маусымдағы № 350-VI Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі (ӘРПК);

4) «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 5 шілдедегі № 235-V ҚРЗ (ӘҚБтК) кодексі;

5) «Табиғи монополиялар туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 27 желтоқсандағы № 204-VІ ҚРЗ Заңы (Заң);

6) Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының әкімшілік істер жөніндегі сот алқасы (ЖС ӘІЖСА);

7) Қазақстан Республикасының Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі және оның аумақтық органдары (монополияға қарсы орган);

8) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу комитеті және оның аумақтық органдары (Табиғи монополияларды реттеу жөніндегі уәкілетті орган).

Назар аударыңыз!

«Заң және Құқық» адвокаттық кеңсесі, бұл құжаттың жалпылама екендігіне және нақты сіздің жағдайыңыздың талаптарына сәйкес келмеуі мүмкіндігіне көңіл бөлуіңізді сұрайды. Біздің заңгерлер сіздің нақты жағдайыңызға сәйкес келетін кез келген құқықтық құжатты әзірлеп көмектесуге дайын.

Қосымша ақпарат алу үшін Заңгер/Адвокат телефонына хабарласуыңызға болады: +7 (708) 971-78-58; +7 (700) 978 5755, +7 (700) 978 5085. 

Адвокат Алматы Заңгер Қорғаушы Заң қызметі Құқық қорғау Құқықтық қөмек Заңгерлік кеңсе Азаматтық істері Қылмыстық істері Әкімшілік істері Арбитраж даулары Заңгерлік кеңес Заңгер Адвокаттық кеңсе Қазақстан Қорғаушы  Заң компаниясы